Navigation


Tarih: 17 Nisan 2014 Perşembe



ZEKA BİLMECELERİ
ZEKA BİLMECELERİ
 
1- Lokomotif kelimesini çoğul yapmak için sonuna ne eklenmelidir?

2- Görmediğimiz halde daima önümüzde olan şey nedir?

3- Kimler ekmeğini taştan çıkarır?

4- Kurdun ensesi niçin kalındır?

5- Çocukların en sevmediği il hangisidir?

6- Bir köylünün2 kızı ve bunların 3 katı erkek çocuğu vardır. Köylünün toplam kaç çocuğu vardır?

7- Mum ile avize arasındaki fark nedir?

8- İstanbul’un en küçük ilçesi hangisidir?

9- Türkiye’nin en kırık dökük kalesi hangisidir?

10- Bir canavar 19’a kadar nasıl sayar?

11- 2 elma ile 3 portakal ne yapar?

12- Kahvaltıdan önce yenmeyen şey nedir?

13- Soru sormadığı halde cevap isteyen şey nedir?



Sümeyye KILIÇ

 
Çocuklar İçin
Bu yazı 9708 kez okundu.


Yorum Yaz

İsim :

Yorum:



Yorumlar
yeliz Yazdı:
bakın buna cevap yeri de vermelisiniz bu böyle olamaz almaz.
 
Yorumlar
melike Yazdı:
cevapları nerde bunları ya bana cevapları lazım ama
 
Yorumlar
isimsiz Yazdı:
çocukların en sevmeiği il 'tokat' 2 elma ile 3 portakal kalabalık yapar. Lokomotifin sonuna vagonları eklersek çoğul olur :)))
 
Yorumlar
ayşenur Yazdı:
bu da benim bilmecem.... lamba düştü is dedi tava düştü tan dedi annem geldi bul dedi
cevap"İSTANBUL
 
Yorumlar
tuğçe Yazdı:
defne arkadaşımıza katılıyorum enesede az yada çok teşekkür ediyorum
 
Yorumlar
defne Yazdı:
güzeldi ama cevapları yoktu
 
Yorumlar
funda Yazdı:
çooooooooook ama çokkk komikk bilmeceler
KISACASI ÇOOOOOOOOOOK GÜZELLL
 
Yorumlar
serra genç Yazdı:
çok güzel olmuş hocam.süperrrrrr....
 
Yorumlar
isimsiz Yazdı:
iyisorular
 
Yorumlar
isimsiz Yazdı:
cevaplar nerdee
 
Yorumlar
enes aslan Yazdı:
1=ler 2=göz 3=heykeltraşlar 4=bilmem 5=bilmem 6=8 7=bilmem 8=küçükçekmece 9=kırıkkale 10=bilmem 11=yenir 12=öğle yemeği 13=bilmem
 
Yorumlar
tuğba genç Yazdı:
babam benim babamdır ben babamın kızıyım babam benim oğlumdur ben babamın nesiyim bilmecesini bulurmsnz ????????????????????????????
 
Yorumlar
esra Yazdı:
bilmeceleriniz çoooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel olmuş.Devamını bekliyoruz.
 
Yorumlar
monica murıllo Yazdı:
mavi atlas makas kesmez
 
Yorumlar
merve Yazdı:
güzel ama yanıtı yok oyüzdem sıkıcı
 
Yorumlar
gamze Yazdı:
sorular var ama cevapları yok
 
Yorumlar
Doğan Yazdı:
ÇOK AMA ÇOK GÜZEL SORULAR AMA ÇOK KOLAY SORULAR BEN BUNLARIN CEVAPLARINI ÇOKTAN BULDUM BİLE O KADAR KOLAY Kİ ARKADAŞ LAR CEVAP LAR YARIN VERİLECEK
 
Yorumlar
gizem Yazdı:
hiç birşey anlamadım.q:)
çok saçma ama zeka sorusu
okadarda olur arkidişler
 
Yorumlar
cccccccccccccc Yazdı:
bu sorular çok kolay
 
Yorumlar
ezgi Yazdı:
çook güzel bir de cevaplarını bulabilsem
 
Yorumlar
ezgi Yazdı:
çook güzel bir de cevaplarını bulabilsem
 
Yorumlar
cengizhan Yazdı:
yıldız ile igili yok galiba
 
Yorumlar
cihad Yazdı:
ben ........ olduğumdan dolayı anlamadım
 
Yorumlar
leyla Yazdı:
ben salak olduğumdan hiç bir şey anlamadım
 
Yorumlar
H.Ardic_46@hotmail.com Yazdı:
ortada kabak 3 kel kabak 22 salak binlerce aaaaa salak sizce neyi tarif ediyorum.
 
Yorumlar
ebrar Yazdı:
bence çok basitçe olmuş
 
Yorumlar
serap Yazdı:
cevapları yazsaydınız iyiy olurdu be sümeyye apla
 
Yorumlar
sümeyye demirci Yazdı:
bilmeceler çok güzeldi.çok beğendim.zeka bilmecelerine bayılıyorum
 
Yorumlar
zeynep Yazdı:
bilmeceler güzel ama cevapları yok onun için bana göre sıkıcı bide
 
Yorumlar
petek Yazdı:
çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookgüzel ama cevabıda olsaydı eminim daha çoook okunurdu sümeyye
 
Yorumlar
hak din islam Yazdı:
slmn aleykm sumeyye abla bence cok guzel olmus.cevaplarını vermemenızde ıyı olmus,adı ustunde zeka bilmeceleri cevabını verdıkten sonra ne anlamı kaldıkı!cevabı nıye yok dıyenler zekalarını kullansınlar ve cevabını bulsunlar.yok oyle kolaya konmak hem soruyu oku dusunmeden hemen cevabına bak olurmu oyle seyy.tekrar ellerıne saglık sumeyye abla basarılarının devamını dılıyorum.......
 
Yorumlar
nisa özaksu Yazdı:
hilal sena yazdı çok kolay olmuş.biraz zor sor hilal senacım
 
Yorumlar
fatma Yazdı:
harika bir seçim yapmışsınız tebrik ederim
 
Yorumlar
yakup Yazdı:
çok zor
 
Yorumlar
şirvan Yazdı:
kendisini sevmeyen insan kimi sever?
insan susuz yaşayabilir mi?
 
Yorumlar
ZAFER ĞÜZEL Yazdı:

MATEMATİK'TE HİÇ CEVAPLARI YOK OLSA DAHA GÜZEL OLURDU BEN OZAMAN BEGENİRDİM.
 
Yorumlar
SİBEL Yazdı:
ÇOK İLGİNÇ BİLMECELER CEVAPLARI OLSAYDI DAHA İ OLURDUUUUUUUUUUUUU
YİNEDE GÜZEL
HEPSİ GRUBUNUDA YAYINLARSANIZ
DAHADA
GÜZEL
OLUR
 
Yorumlar
sibel Yazdı:
çok güzel bilmeceler
çokta komik yayınladığınız için teşekkürler
 
Yorumlar
pikoş yazdı Yazdı:
bu ne yaaa bilmeceler güzel ama cevabı yokkkkkkkkkkkkkk.
 
Yorumlar
hale Yazdı:
bu sorular eğlenceli ve zevkli
 
Yorumlar
şeyma Yazdı:
cevaplar nerde ya anlamıorum bidahaki dergide cevaplarıda verin yaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
 
Yorumlar
ayça Yazdı:
cevapları yok valla cevapları güzel olsa olurdu
 
Yorumlar
Rüveyda Yıldız Yazdı:
Bilmeceler güzel ve eylenceli zevkle okudum ve 5. sorunun cevabı TOKAT, 8. sorunun cevabı BEBEK,diye düşünüyorum.
 
Yorumlar
REŞİT Yazdı:
BİLMECELER GÜZEL GÜZEL OLMASINADA CEVAPSIZ SORUMU OLURMUŞ LTFEN CEVAP GÖNDERİN....
 
Yorumlar
Tehlikeli--madde Yazdı:
güsell ama bunların cewapları yok... :s
 
Yorumlar
lale Yazdı:
keşke cevaplarıda olsaydııı
 
Yorumlar
şeriiiiiiii Yazdı:
bu bilmeceler var ama bazıları hiç işimize yaramıo çok sıkıcı ödevin konusunu yazıom başka başka şeyler çıkıo
 
Yorumlar
esma Yazdı:
çok güzel ellerinize ve aklınıza hayranım
 
Yorumlar
selvi Yazdı:
çok güzel ellerinize ve aklınıza hayranım
 
Yorumlar
ece Yazdı:
Sümeyye KILIÇ ı kınıyorum
hiç beyenmedim... Sümeyye KILIÇtan beklemezdim çok kötü insan gerçekten insan cevabı yazar dimi Cansel e
katılıyorum
 
Yorumlar
cansel Yazdı:
iğrenç iğrenç çok kötü gına geldi adam cevaplarınıda yzar demi insaf merak ediyom yaa ben acba 4 ün cevabı ney
 
Yorumlar
nur Yazdı:
hiç bir sorunun cevabını veremedim.
 
Yorumlar
ipek Yazdı:
cevapları yok, ama 11. soruyu kolay, onu buluruz artık değilmi...
 
Yorumlar
hepsi Yazdı:
şirine nin dediği yanlış çünkü biz bu soruları çözemezsesk ne yapıcaz doğrumu değilmi diye bilmek istiyoruz
 
Yorumlar
beyza Yazdı:
neden bu bimecelerin cevapları yok nasıl öğreneceğiz hıııımmmmmmmmmmmmmm
 
Yorumlar
Mevlüt Yazdı:
Bidahaki dergi ne zaman çıkacak cevaplara bakmak istiyorum
 
Yorumlar
ABDULKERİM YUSUF IŞIK Yazdı:
1- ler, 2-allah, 3-fakirler, 4-üşümesin diye, 5-tokat, 6- 8, 7- elektrik, 8- küçük çekmece 9- çırıkkale, 10- insan olduğunda, 11-2+3, 13- makina
 
Yorumlar
sümeyye Yazdı:
bir daha ki dergide yayınlanacak
 
Yorumlar
sevda Yazdı:
GÜZEL AMA CEVAPLARI YOK BİZ NEREDEN ÖĞRENECEĞİZ?('_')
 
Yorumlar
şirine Yazdı:
cevapları da siz bulun bi zahmet. kolaya kaçmak yok!
 
Yorumlar
ALİ Yazdı:
CEVAPLAR YOK NADEN?
 
Yorumlar
Salihhhh Yazdı:
Yaa bilmeceler çok kusel ama cevapları nerede?
 
Yorumlar
elifcan Yazdı:
güzel ama cevapları yoooooooooook.Hah haaah haaaah
 
Yorumlar
isimsiz Yazdı:
cevapları yasılsa daha ii olur du yani
 
Yorumlar
noname Yazdı:
eeeee bunun cevapları nerde?